2011. január 19., szerda

Díjat kaptam:-)

Blogdíjat kaptam Barbaraltól,
Köszönöm szépen:-))
mint nem túl régi blogos igazán örülök neki:-))
a szabályok:

1., Köszönd meg annak akitől kaptad
2., Tedd ki a logót a blogra
3., Linkeld be azt, akitől kaptad
4., Add tovább további hét blogosnak
5., Linkeld be őket
6., Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket
7., Árulj el 7 dolgot magadról


1.Jandó
2.Marcsimami
3.Gabella
4.Colette
5.Erzsi
6.Harmat
7.Tündérlátta
Valójában mindenkire illik ez a leírás:kreatív
segítőkész
sokoldalú
fogadjátok szeretettel,kötelezettség nélkül:-))


Rólam?
Ha meglátok egy új fajta kézimunkát,szeretném megtanulni
Nem szeretek két egyforma darabot horgolni
Új célom a fonás
Szégyen hogy mennyi nem befejezett munkám van:-(
Szeretnék ezen változtatni!
Nyitottabb is lehetnék az emberek felé, de ez eddig sem ment túl jól.

3 megjegyzés:

  1. Zsóka, kedves!
    Nagyon meglepődtem, hogy a nevemmel találkoztam a blogodban. :)
    Hiszen... én még olyan új vagyok köztetek, még annyi, de annyi technikai hiányossággal küszködöm...
    KÖSZÖNÖM a bizalmad!
    - A fonás témája engem is izgat. -

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen... megtisztelő... :-)

    VálaszTörlés